Mavisim seneler oldu dövmelerimi yaptıralı ama silince fazla mürekkebi kusması normal diye hatırlıyorum. Bi kaç gün fazla mürekkebi kusabilir. Sonrasında kabuk bağlayıp soyulacak asıl dövme ozaman oturmuş olur. harflerin dağılmasına anlam veremedim. Soyulma olduktan sonra anlarsınız dağılma var mı yok mu.