Pnr_jr Janss Canım benim de 3 sene platindi ama o ortalar kokusu o yamuk yumuk yanık saç tellerinden öyle bıkmışım ki. Saç denilebilecek yumuşacık bir hal alınca kendimi daha mutlu hissettim. Çok koyu yapmazsın hatta ama buna ihtiyacı var saçının
TanjuveAnnesi Janss canım benim saçım yanmıstı sana tek tavsiyem john frieda saç bakım kremi gratiste var her banyoda uclarına sür bak 1 ay sonra bana dua edersin 😊😊😊
NekwaSultan Janss canım boya olarak ne kullaniyosun boya asil saca etki eden biliyo musun. Ben 19 yaşindan beri boyuyorum kolestonla inanilmaz besliyo iyii gelio hatta kina bile iyi gelmemişti koleston süper bisi😉
Janss NekwaSultan Hiç kendim boyamadım 🤷🏼♀️ Şu an olduğum yerde dip boya yaparken boyaya kına karıştırmış yapan kişi , kendi kuaförüme gittiğimde açamadı saçımın rengini aslında perişanlığım orda başladı ☠️ Şu malzemelerimi bekliyorum ay takvimime göre doğru zamanlamayı bulup altın vuruş yapacağım 👻😌
TanjuveAnnesi Janss ayrıca bende ikizler burcuyum 😂 bende sarı saclıyım sanırım bu ara burcumuzdan kaynaklı değişiklik isteğimiz var çünkü benimde kahve yapasım geliyo 😂
Janss TanjuveAnnesi Benim oğlum ikizler burcu . Ben başak 👀👀🍀 Ama gerçekten böyle bakım yapamadığım için gözüme hiç güzel gelmiyor bir de kestirdim hepten acayip oldum , değişiklik istiyorummmm ama cesaretim yok 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
TanjuveAnnesi Janss benımde yok cesaretim geçen boyatıcam dedim yine ayaklarım gitmedi 😂 eşim diyoki hani boyatmamıssın dedim kolay mı oyle hemen karar vermek 😂😂😂 bide dediğin gibi ayyy hamilelikte gürleşen sağlıklı saçlarımıntam aksine doğumdan sonra süpürge gibi oldu bide üstüne kel kalıcam sandım endişe yok yeni saçlarım cıkıyo 😂😂😂
NekwaSultan Janss yok canim kendim boyamasamda kuaförüm de onu kullanıyo tavsiye ederim mutlkaa dene. Ay takvimi bende bekliyom hadi hayırlısı 🤗
PnrTurK Janss yaaa 😅 üzgünüm yetişemedim 🤗 bir kere onu kullanın artık yapacak bişey yok mutlaka deneyin bunuda bir kerede olsa ben dediğim gibi çok memnun kaldım 😊 olurda beğenmezseniz kerastes ile devam edersiniz
Janss Pnr_jr Aaa benim saçlarım anlattığınıza göre çok çok iyi durumda .. Sadece canlılık gelsin daha sağlıklı dursun istiyorum 👀😋
Sinemiraz Janss ben de bikaç gün önce platin olarak açtırdım saçlarımı . Zaten uçleı yıpranmıştı iyice beter oldu ortaya çıkan renkten de çok memnun değilim 😔 kuaför salonunda saç botoksu denilen bir işlem yapıldı bana kesinlikle dökülme olmadı 3 ayda bir yaptırmak gerekiyormuş. Ürün olarak da schwarzkopf bonacure pembe renkli sülfatsız şampuanını bir de yine aynı markanın oil miracle brazilnut saç bakım maskesini aldım . Saç kremi kullanma dedi kuaförüm şimdilik bir dökülme yok
Janss Sinemiraz Doğum sonrası dökülmeler dışında ekstra bende de yok ama uçlardan kopuyor sadece 🙈 Ben de bugün gidip bi botoks yaptırayım saçıma 😋 Umarım yapan yer bulurum 🤷🏼♀️
Pnr_jr Janss bir süre daha en azından... senelerce sarı yaptım bozdum sonu hep aynıdır .. Sarı saç kimseye yar olmaz😄