Bir sarı saç aşığı olarak üzülerek söylüyorum ki saçı sarı istiyorsak her türlü yıpranma, kopma, yanmayı da kabul edeceğiz demektir🤷🏼♀️ açma işlemi saçı mahvediyor ancak fön, iste azicik da olsa köpükle sekil verme veya maşa gibi islemlerle saç güzel bir görünüm alıyor. 6 yıldır ombre yaptırıyorum en sonuncusunda artık pes ettim. Bir daha vaktimi bu kadar fazla saçıma ayıramayacagim maalesef🤦🏼♀️🤦🏼♀️