Benim gittiğim klinik emzirme döneminde yapmıyor, hormonlar değiştiği için kıl kökü aktif halde diyorlar. Ben 3-4 senedir gidiyorum, zaten yoktu artık ama tek tük kalanlara gidiyordum, hamilelikte paketimi dondurdular, emzirme dönemi bittikten sonra devam edebilirsin dediler.