MeslinaTas mbub canım buz lazer sorun yapmıyor. Doğumdan sonra dikişlerin kendini topladıktan sonra gidebilirsin
mbub MeslinaTas zaten buz lazere gidiyorumm dikişim yokdu estetik oldum ama normalde olsa sezaryan da olsa en az 5 ay dedikleri için gitmiyorum
Haticemiray Prenses0909 batıkları falan çok güzel yok ediyor ama lekeleri bilemiyorum diode lazer yaptırmıştım aslında etkiliydi ama hormonlar bozdu işi ağdaya devam ama eskisi kadar köklü değil
Fulyasin08 Prenses0909 Hamileyken de lazere gittim, doğumdan sonra da hiç kıl kalmadı döküldü çok şükür doğumdan sonra da tüylenme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Diod lazer e gidiyorum bu arada. 🤗
Scl8385 Prenses0909 ben gidiyorum canım buz şazer yaptırıyorum 2.seans oldu doğum öncesı başlamıstım 2 seans almıstım ama hamile olunca bıraktık şimdi yeniden başladık faydası var tüyler yok oldu gibi tavsiye ederim deepblue buz lazer
Scl8385 Prenses0909 bende leke yok canım istersen gidecegin yerden deneme seansı rica et bakalım yada oraya giden varsa onlara sorabilirsin
Sezenkumsal92 Vortexpro gercekten cok iyi soguk uflemeli en ince sari tuyleri bile gorup yok ediyor ..bn ona gidiyorm 2. Seansimi da oldum
MeslinaTas Janss kalın bölgemde vardı incede.. ince olan yerler zaten daha olumlu sonuç verdi. Ama kalın olan yere ilk iki seansta aleksandra yaptım ardından iki seansı buz lazer yaptım bu sayede tüylerm incelmişti
Happybaby2 Begum27 benim görümcemde hamile kalmadan önce yüzüne yaptırmıştı doğum emzirme derken tekrar eski haline gelmişti bidaha da yaptırması tabi hormonal değişimin çok büyük etkisi var
Zuzuuu Prenses0909 Ben lazere gitmiyorum ama evde lazer makinem var kendim yapıyorum 1 ayda gözle görülür bir şekilde farkediyor
Prenses0909 Zuzuuu bendede var lazer makinesi philips lumea ama vaktim yok kullanamadım hiç etki ediyormu kaç kere yaptiniz azalma goruldu