Vivalaarya _Nehirim_ Benim kızım zaten çok alerjik o nedenle ona spesifik bir şey yapmadık o dönem zaten ilaç kullanıyordu
_Nehirim_ Morfrenk valla ben saymadım kaç tane olduğunu 😂🤷🏼♀️Kaç tane var bilmiyorum da 🥶umarım geçer zamanla