Mucizemsin21
benim bebeğim reflülüydü o aylarda öğrenmiştim bende şimdi 8 aylığız🤲😊. Mama içtikten sonra yada normal süreçte gazla birlikte burnundan ağzından fıskırarak kusuyordu. Bazen uyurken bi anda kusmuğa boğuluyorsu diyebilirim. Hatta bi gece oynarken ağzından su kustu o kadar Cok kustuki üstü bası ıslandı. Hemen cocuk hastanesi acil e gittik. Ama ultrasonla bakılması gerekiyor bizlik bişeyi yok dendi. Sonra doktorumuz ultrasonla baktırdı reflü cıktı. Mama kıvam koyulastrıcı verdi. Cokta koyulastrmıyor Yani şaşırılacsk kadar değil ama bebeğimin kusması resmen durdu dıyebilirim. 6. Aya kadar kullandık. Şimdi Cok şükür düzeldi. Ek gıdadayız ağzına bazen su gelıyor bende mamasına gaviscon katıp verıyorum 1-2 kere düzeliyor.