gercektenyetooo SimaBeste anladım baya kar montu şeklinde istiyorsunuz onlar evet biraz pahalı oluyor özelliklede bebeklerde zaten çöp dökmeye insek 100 liramız gidiyor hayat cok pahalı😀
nurelem SimaBeste marka takıntınız varsa eğer 4000 ’de olur. Kısın çocuklar pek dışarı çıkmıyor zaten çok pahalıya hiç gerek yok bence
F-Betul SimaBeste Benim aldığımda 435 TL idi biraz indirimden yakaladım 370 ya da 380 denk geldi gerçekten ayakkabı ve monta verilen paralara içim gidiyor 😔 Ciddi insafsızlık.
Ademefe Ben Canada da yasiyorum cocuk kiyafetlerini yazliklari kistan kisliklari yazdan alirim anca oyle indirim bulursun simdi bi cocuk montu alsan 150 dolardir ama o mont yaza dogru 30/40 dolara duser bi beden de buyuk aldimmi gelecek kisa giyer insaallah
Asafmomm https://www.e-bebek.com/midimod-erkek-bebek-fermuarli-kulakli-mont-p-21kmdmemnt007-0027/ Tavsiye ederim
GoGirl SimaBeste trendyoldan BG store magazasina bakın gecmis sezon urunleri uygun oluyor kalitesi zaten süper
sonsuz17 Bebegimm1 Bize hediye geldi ebebekten 150 ye alınmış içi de yumuşacık kullanılır yani hediye gelmeseydi de lcwaikiki de 180 e var onlardan alırdım giyeceği en fazla 2 sene
Bebegimm1 sonsuz17 masallah ☺ Yalnz sizin bebeginiZ buyukmus benm bebegim sadece donemlik giyiyor 🤦♀️
Ebruli101 SimaBeste lcw dan geçen sene içi yünlü almıştım oğluma gecen sene de giydi bu sene de giyecek İnşallah yepyeni duruyor hala 130 TL ye almıştım oraya bakın isterseniz biz çok memnun kaldık
EtiPetito SimaBeste merkezde çocuk mağazası nerede var hangisi ya burada hiç yok diye bakmıyordum bende
Eylul20201 SimaBeste uçmuşlar e bebekte 100 TL ye çok güzel içi yünlü montlar var boyları küçük astronot tavsiye ederim