SimaBeste Montlar neden bu kadar pahalı cidden merak ediyorum, 1 yaşında çocuk onu en fazla 1 seneye giyecek zaten çocuk montu 400 olur mu ya saka gibi, büyük olsa 400 değil 500 de veririm ama bebek daha 1 yıl sonra olmuycak belkide
Ayss01 SimaBeste valla çok pahalı canım herşey ben kızıma aldım marka olmadığı halde 250 tl ye aldım hadi biizm durumumuz çok şükür var olmayanlar napsın hep diyorum Allah alamayanlara yardım etsin inşallah
peri_lendinn SimaBeste e bebekte daha azonce 70 tl ye aldım gayet de güzel . Zara falan lara bakarsak oho işimiz yaş zaten çocuk buyuyo ne grek var👀
Miraveannesii SimaBeste Ben de 300 liraya aldım, tabi 1 tane almakla olmuyor daha sıcak havalar için de aldım yarım şişme mont. Eldiven şapka derken 500 600
peri_lendinn SimaBeste tahminen çünkü genel olarak o gibi mağazalar da olur o fiyata . Peki nerden bakmıştınız?
gercektenyetooo SimaBeste kac aylık bilmiyorum ama mango da zarada 200 lirayada mont var. Siz biraz pahalı bakmıssınız marka olarak sanırım
SimaBeste gercektenyetooo ucuz montlarin ici güzel olmuyor ne demek istediğimi anladınız mı bilmiyorum ama var 100 lirayada mont var ama bi değişik ince duruyor
gercektenyetooo SimaBeste anladım baya kar montu şeklinde istiyorsunuz onlar evet biraz pahalı oluyor özelliklede bebeklerde zaten çöp dökmeye insek 100 liramız gidiyor hayat cok pahalı😀
Elifffinnn10 SimaBeste haklısınız vallahi ucuz var evet ama ince cok soğuklarda cocuk üşür inceyle de . Kalinlarda evet çok pahalı
GoGirl SimaBeste trendyoldan BG store magazasina bakın gecmis sezon urunleri uygun oluyor kalitesi zaten süper
EtiPetito SimaBeste merkezde çocuk mağazası nerede var hangisi ya burada hiç yok diye bakmıyordum bende
Eylul20201 SimaBeste uçmuşlar e bebekte 100 TL ye çok güzel içi yünlü montlar var boyları küçük astronot tavsiye ederim
Bebegimm1 SimaBeste e bebekde 70 tl den basliyor 200 tl ye bile cok guzel mont var kalin yumsacik ici
sonsuz17 Bebegimm1 Bize hediye geldi ebebekten 150 ye alınmış içi de yumuşacık kullanılır yani hediye gelmeseydi de lcwaikiki de 180 e var onlardan alırdım giyeceği en fazla 2 sene
-erCansu- SimaBeste kesinlikle katılıyorum indirim yakalamak lazım anca o şekilde bı beden büyük alıyorum 2 kış giyiyor