Hatay31 sezeryanda öyle oluyor canım aynen benim görümcem de doğum yaptı sezeryan ben demiştim ki hani hasta kilo da alalım diye bana o da dedi kanaman zaten olmayacak çok az adet kanaması gibi doktorum da bunu söyledi gerçekten de öyle bir hafta sonra hemen hemen bitmişti çok azar azar geliyordu zaten sonradan öğrendim ki kavitede kan birikmiş yani rahimde ama zamanla geliyor bu merak etme