Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce spinal sezeryan oldum ve 2 gündür falan kanamam yok ped koyuyorum sadece idrar yaparken rengi kırmızı bugün kontrole gittim doktorumun kızı rahatsızlanmış çıkmak zorunda kalmış başka bir doktora yönlendirdi o muayene etti dikişlerim falan iyiymiş ama kan birikmiş dedi birden boşalır dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda korkmalımıyım ilaç falanda vermedi öyle