UraSsmom çok teşekkür ederim, söyle diyeyim ben şehir değişikliği yaptığım için doktorumuz eski yerimizde kaldı, şuan çok küçük bi sehirdeyim devlete gitmiyorum menun olan yok, özeldede çok sıkıntı yaşadım hamileliğimde düşük yapmıssın diye göndermişlerdi yanlış test sonuçlarıyla oysa hamileymmişim çok büyük sıkıntılar yaşadım oraya da gitmem asla güvenemiyorum, şuan doktor kıtlığı yaşıyorum resmen özel muanesi olan bi yer ne yazık ki yok , bende daha önceden tanıdığım doktorlara sordum herkesin ası takvimi farklı, sonra kuzenim çocuk doktoru Ankarada o da nimenrix yaptır, sonra bexero yaptırırız dedi ona gidecektim aslında o da yurt dışına seminere gitti ulaşamadım tekrar gelmesini bekliyorum açıkçası.