Bugün nimenrix tek doz asısını yaptırdık çocuğunun. Çocuğum 17 aylık oldu ve kuzenim çocuk doktoru 1 yasından sonra nimenrix tek dozu önerdi, bi kaç kişiye daha sordum 1 yasından sonra bunu yaptırabilirsin denildi. Sağlık ocağındaki hemşire bu 2 yaşından sonraki çocuklar için uygun dedi , doktorun önerisiyle aldıgımı söylesemde 2 yasından sonra uygun diye ısrar etti bende aşıyı yaptırdım eğer ası tavsiyemiz varsa söyleyin onu da yaptırayım dedim sonra ben bilmem çocuk doktorunuzla sorun dedi. Aklım karıstı acaba eczane yanlış ası mı verdi diye, nimenrix tek doz değil mi ayrıca başka dozları var mı? Ben hiç 2 yaş sonrası nimenrix duymadım 1 yasından sonrası için denildi hep (MMerak edenler için ası 345 lira)