Anekdot ben artık o işe devam etmiyorum maalesef o yüzden erken emekli oldum 😬 bende emzirdiğim süre boyunca hep öyle hissettim. Ama inan insan kıymetini bilmeli emzirme in de. Ben öyle özlüyorum ki alıp böyle saatlerce emziren diyorum çok özlüyorum bazne bu konuyu düşününce gözlerim doluyor emzirmek çok kuvvetli bir bağ. Tabiki emzirmeyen insanlar da anne ama o zamanlardaki güzel bir bağ diyebilirim. Şimdi bol bol kucaklayıp öpüp kokluyorum 🥰