SimaBeste SELIMKRTL benim kızım severek iciyordu biraz pahalı ama güzel bir tadı var, ondan sonra evolivada deneyin bence
Nursena0606 SELIMKRTL evolvia mamayı öneririm. Tadı güzel ben bile sevdim. Kokusu da gerçek süt gibi. Aptamil denemiştim mama bitince. Bebeğim sevmedi ne tadı var ne kokusu.
besteyksel Benim bebeğim daha 13 günlük anne sütü içiyor ama takviye olarak mama veriyorum sarılık için doktorum önerdi ama mama verirken içim sızlıyor mama vermem de bir sakınca var mı acava
DogaLina Acemianne12 yani oneriyolar ama ben sormadan hareket etmemistim. nihayetinde alerjik bi durumlada karsilasilabilir. ayrica vanilya dedifim evds bulundurdugumuz vanilya degil vanilya surubu diye geciyo. siz genede doktorunuza danisin
asli_gulmina SELIMKRTL benim kızımda içmiyordu kaşıkla verdim ara ara sevmeye başladı sonra biberona geçtik ama benim kızımda aptamilden başka içmiyor sma hiç sevmedi ağzında bekletiyor sma yi içmiyor kaşıkla dene hem kasikla vermek bebegin çene kasını guclendirir