SELIMKRTL Hiç mama içmek isteməyən bebek doktora götürsem yani o alıştra bilrmi mama içmeli dedi 2 aydır içiremiyorm sevdiremedm hepsni denedm sma mamasndan başka sizce dok tekrar gitmekde fayda varmı içire bilrmi başına gelen varmş böyle bir durum
Acemianne12 SELIMKRTL benim bebeğimde öyle 5 aylık mama içiremiyorum uykuda falan içiriyodum onuda istemiyo artık uyanık da tutmuyo napcagımı şaşırdım dün çok ağladım gercekten 😔😔
Fatmaaa22 SELIMKRTL mamanın tadını beğenmemiştir bizimki 2-3 markayı sevmemişti. Sevene kadar tüm markaları alıp denemelisiniz. Benim ki en son aptamili sevmişti hala onu içiyor bebelac sma vs onları sevmedi
DogaLina SELIMKRTL vanilya koydurtabiliolar icine doktorlar tabiki oncelikle bunu bi doktorunuza danisin sonra bebek mama icmeye baslayip toklugu hissettikce alistikca kestiriolar bunu bi sorun derim
Esraf Acemianne12 endişelenme benm cocguöda aynıydı diş dönemi düye düşünüyorum üç ay boyunca öyleydi benmkide sonrada düzeldi uykusımda yiyodu onuda cok yemiyodu 90 cc kadar yiyodu düzelir o yüzden
SELIMKRTL Fatmaaa22 ona para dayanrmı canm.nasıl hepsni deneym 3 tanede 300e yakın para verdm aptamil hipp bebelac gold hipp tək başna 95 tl😞kilsədə yokki küçük bebeli alıp deneyim
Acemianne12 DogaLina bende denesemmi o zaman içermi ilk defa sizden duydum vanilyayı doktorlar önerirse o kadar bi zararı yoktur heralde
Fasulye12 SELIMKRTL kaç aylık bebeğiniz , benimkine 9 aylıktı içirmeye başladığımda içmediği için biberona e bebeğin bebe bisküvisinden koyuyorum içior o zamn
Acemianne12 Esraf aynen öyle benimki uykusunda yiyo bazen o kadar bile yemiyo acaba uykuda içmeyemi alıstı uyanıkken ondanmj içemiyo
DogaLina Acemianne12 yani oneriyolar ama ben sormadan hareket etmemistim. nihayetinde alerjik bi durumlada karsilasilabilir. ayrica vanilya dedifim evds bulundurdugumuz vanilya degil vanilya surubu diye geciyo. siz genede doktorunuza danisin
Nisaninannesiii SELIMKRTL Golden goat deneyin bence kızım ilk günden beri çok severek içiyor ve kabızlık gibi gaz gibi hiç bir sorunda yaşamadık 🧿
Acemianne12 Nisaninannesiii tatlı bi mamamı ondan mı seviyo bende aptamil kullanıyroum oda tatlı ama içmiyo naptıysam
Candanotemm SELIMKRTL bizde de uzun süredir bu durum var kaç çeşit mama denedim en sonunda evolvia sevdi ama 8 aylık olduğunda artk gündüz onu da kabul etmiyor sadece gece uykusunda içiyor
SimaBeste SELIMKRTL benim kızım severek iciyordu biraz pahalı ama güzel bir tadı var, ondan sonra evolivada deneyin bence