Misipisi35 o ay annemlerin yanındaydım çok güzel beslenmiştim ve hep dinleniyordum ☺️O sebeple çok güzel kilo aldı sonra da ay ay düştü aldığı kilolar. Başlarda mama bir iki kez verdim ama sütüm oturunca birde bebeğim fazla yediğinde kusunca bıraktık mamayı. Keşke bırakmasaydım diyorum çünkü o zamandan beridir ne biberonu seviyor ne mamayı marka da değiştirdik ama olmuyor