Hanımlar 3 aylık bebeğim var. 5850 geldi kilosu hemşire 5600 saydı. İlk Ay 1 kg, 2. Ay 800 gr, bu Ay 600 gr almış yani. 3500 kilo doğmuştu. Boyu da 62 cm geldi gayet iyi dedi. Sizce kilo alımı nasıl? Mama verebilirsin dedi ama vermeyi düşünmüyorum sizce vermeli miyim?