Selvigorele canım bilmiyorum dedigim gibi bende oldu ama kanama da yapıyordu biraz doktoruma gittim o da vücut kendini iyileştirmek için bir hormon salgılar o fazla salgılanında bu parçalar olabilir dedi ve kesti onları o an öyle rahimle falan oynamadı yani