ikiKudurukAnnesi ya bende bunun için post açtım ama yazan olmadı . 30 gün önce doğum yaptım kesisiz ve zor bi doğumdu. 20. Günde çıktı bende de o et doktor sarkmadır dedi telefonda ⅚ aya toparlar olmazsa ameliyatla rahimini yukarı alırız dedi . Çok korkuyorum 😔