Annesivebebesi merak etmeyin bende o şekilde endiseliydim 1 ay boyunca evde elimde metre ile gezdim 😅 her yerini olcuyorum çocuğun. Doktor sadece güldü bu durumuma 🤣 annelik işte ne yapıcan elimizde değil. Benim bebeğimin hem boyu uzamamisti bide 200 gr almıştı ama yemesi normal olduğu için hiç sıkıntı olmadı çok şükür şimdi 8 aylık eski düzende devam ediyo e gelisiminde