Bebeğim 6 aylık oldu bugün aşıları için gittik boy kilo bakıldı ve boyunda değişiklik olmamış..Geçen ay da kiloyu az almıştı o yüzden ek gıdaya erken geçmiştik.Şimdi bu ay 500 gram kilo almış ama boyu niye uzamamış anlamadım 😑 Ne yapmam lazım fikir verin lütfen normal mi bu ?