Ben iki hafta önce yaşadım hatta iki gün sıtma gibi ateşler içinde yattım 39dan düşmedi ateşim. Bebeğimi emzirirken canımdan can gidiyordu. Ne kadar sağsam duşta ovalasam da geçmedi, acile gittim. Ceviz büyüklüğünde kitle gibiydi emzirince göğüs yumuşuyordu ama o geçmiyordu. Yukarıdan aşağıya doğru bastırarak masaj yap, göğüs ucundan tutup çırpar gibi hareket ettir ki o biriken süt göğüs ucuna ulaşsın kanallar açılsın demişti. Birde amoklavin yazdı, daha yeni düzeldim. Bu süreçte sürekli bebeğimi emzirdim o acısada pompanın gücü yetmediğinden elimle sağdım, lahana yaprağını haşlayıp soğuk olarak göğsüme kapattığımda rahatlatıyordu. Sıcak kompres yapmanızı önermem bunu doktor söyledi, sıcak tutmak anne sütünü peynirleştirdiğinden daha çok tıkayabilir ılık suda masaj yap sonra soğuk kompres uygula dedi. Gerçekten düzeldi çok zormuş kimseye yaşatmasın mevlam. Size de çok geçmiş olsun