Arkadaşlar bebeğim Ara ara yeşil kaka yapıyor. Hem anne sütü hem mama alıyor. Son günlerde kakası hem yeşil hem sarı karışık gibi 🙄 Bir kere doktorumuz tahlil yapmıştı temiz çıktı. Bana üşütmeden ya da yediklerinden kaynaklanır dedi. Ama mesela son günlerde yeşillik neredeyse tüketmedim, üşütme derseniz bebeğime de kendime de dikkat ediyorum. Acaba mamadan kaynaklı olabilir mi? Hipp mama kullananlar da böyle bir sorunla karşılaşan var mı?