DiDoCe bilirim bilmez miyim. Benim oğlum şuan 9 aylık bizde 8. Aydaki uyku gerilemesi dönemindeyiz ama bizimki doğdu doğalı uykuyu sevmiyor reddediyor. Kısa kısa uyuyor vs. 4. Aya kadar emzik ile pış pat yaparak uyudu sallanmak istemedi. 4. Ay uyku gerilemesi ile emziği bıraktı sallasakta uykuları reddetti. 6. Ayında artık uykuları düzelsin biraz rahatlasın diye emzik verdim bir iki istemedi alıştı. Saatlerine odanın karanlık olmasına rutinlere her zaman uydum aksatmadım uyku müziği vs anca yani biraz biraz düzelir gibi oldu ama hala kısa uyur uyumak istemez saateri düzenli olsa bile.
ben 4. Ay hep nebe suresi ile uyuttum deneyin sizde belki faydası olur bide bazı günler uykuyu dısarda bebek arabasında yaptırmaya çalışın öyle rahat dalar uykuya.