Kızlar oğlum 3 ay 25 günlük dün 4. Ay atağına girdi ondanmidir bilmiyorum en fazla 5 dakika emer oldu sonra ağlıyor kendini geriye atıyor istemiyor belki burnu tıkalı diyorum solisyon yapıyorum yine aynı alt temiz gaz yok bu yüzden doymuyor gece 6 defa kalktı açlıktan derin uyuyamıyor sonra 5 dk emip uyuyor en fazla 40 dk uyumusumdur perişanım 😪 ne önerirsiniz ?