zeyzy21 benim bebegimde aynısıni yapıyordu Dr kontrol ünde az kilo almış Dr mamayı artır demişti..hayatta mama icmiyordu.butun marka mamaları denedim 4ay içerisinde en sonunda bebivata diye bı mama ,birde biberon ucunu 3,numara aldım.beslenmesi değişti 🤗severek içiyor 3saatte 100ml içiyor 🤭