Anneler bebeğim 3aylık iki saatte 60ml içiremiyorum ağlıyor bağırıyo 40ml anca içiyo cok az dedi doktor kilo alımıda azaldı ben napıcam gece gündüz ugrasıyorum memeyi reddiyo artık sağıp veriyorum içiremiyorum hepsini bağırıyo ağlıyo mamayıda aynı şekilde cok moralim bozuk bu saatte yine basbas bağırdı üç saattir aç 20ml yedi bıraktı aç aslında neden yemiyor napıcam ben idrar testi midesine baktırdık ultrasonla hepsi iyi allaha şükür ama bu ay son 20günde 150gr anca almış doktor mamayı arttır dedi ama bebeğim yemiyor ağlıyorum artık sinirlerim bozuk korkuyorum napiyim sizce allah rızası için