Cemre_00 ev sıcak oluyot bizim kısık oluncada soğuyor yani biraz yüksek yanıyor o yüzden sık sık giydiremiyorum sizce her gün düzenli giydirmesemde düzelirmi çok şükür ya sizinki düzelmiş sevindim peki siz hangi bölüme gittiniz doktora kontrole götürdünüzmğ bir daha çağırmadılar beni çünkü instgramınız varmı bu arada ☺️ Kaç aylıkken başladınız kullanmaya ☺️