Zeyzeyyyyy kız kardeşimde içe basma vardı doktor kontrolünde ortopedik ayakkabı giymek zorunda kaldı kendiliğinden geçmedi , medikalcide yaptırmıstık özel olarak yanlıs hatırlamıyorsam eğer, ayakkabı sayesinde düzeldi 22 yasında arada içe basık yürüyor farkında olmadan ama ayakkabı sayesinde düzeldi .