Urazmom Deletedmom896 diyorum ya kimse kimseye karışamaz belki siz dışarıda çok dikkatlisiniz. Ben hava almayı düşündüğümde annem yakında yanına gidiyorum ya da balkona çıkıyoruz Bi iki dakika belki dışarıda dikkatsizim belki cesaretim yok herkesin kendi iradesine kalmış mesele. 🌸
EdosB Bende kalın ve sağlam giyindikten sonra, biraz hava almanın kimseye zararı olmaz aksine iyi gelir