Merhabalar 7 haftalık bebeğim var dışarı çıkarken tereddüt de kalıyorum derken çoğu zaman vazgeçip evde kalıyorum ilk çocuğum biraz dışarıda vakit geçirmek istiyorum fakat ya ağlarsa zapdetemezsem fikrine kapılıyorum havalarda soğudu hasta olma endişesi siz nasıl ayarliyorsunuz