Htcyksl33 aktif olarak emziriyorum günde 1 mama veriyorum bazen hiç vermiyorum 50. Günde adet oldum doktorum kontrolde adetimin yakın oldugunu döylemisti zaten ama 1 seneye kadar olmamak normalmis eğer düzensiz olursanda endişelenme 1 seneden sonra gel demişti. Adet olunca sütün tadı değişiyor demişler ama o dönem tadına bakmıştım normaldi bildiğin şekerli süttü 😂 vitamini gider saçmalığını hiç hiç aldırma öyle şeymi olurmuş 😅