Htcyksl33 Anneler sezaryenle doğum yaptım ve bebeğim 5 aylık ama hala adet olmadım siz ne zaman oldunuz gecikmesi normal mi
ssnnmm Htcyksl33 emziren adet olur 40çıktığı gün adet oldum ek gıdaya kadar sadece emzirdim ve düzenli adet oluyorum 8aydır ama doktorum kontrolde 1yıla kadar olmaman normal demişti
Ceylanmeric Htcyksl33 canım bunun normal veya sezaryenle alakası yok sıksık emzirirsen adet olmasın. Bu arada adet olursan süttün bozullur eskisi gibi dolmaz ve vitamini gider o yüzden sıksık emzirin 💐
PoyrazinAnnesi26 Ceylanmeric valla benim bebeğim 5 aylık oldu ve sadece anne sütü aldı kiii bebeğim sürekli beni emzik olarak kullanan birisi, dakika başı bile emiyor bazen yani dediğiniz şey bence çok alakasız 😅
fistikli_gaymakli_baklava Htcyksl33 kızımda lohusaligimin bittiğinin ertesi günü adet oldum oğlumda 2 ay sonra oldum ben kimilerinde hiç olmuomus emzirme dönemi boyunca degisio
kutsalmavi Htcyksl33 çok normal😊 Doktorum emzirdiğin sürece 2 yıl hiç regl olmayabilirsim. Olursun bir kaç ay düzenli gider sonra tekrar düzensizleşebilir dedi. Kızım 9 aylıkken oldum ben şuan 15 aylık düzenli bir şekilde oluyorum.
09Sernur Htcyksl33 normal canım ben 6. Ayda olmuştum ama tabi süt koruyor hikayesi yalan 😂güvenme bence 🤪🤭
Guley Bende yeni doğum yaptım sayılır canım sezeryan 2 buçuk ay oldu ben geçen ay oldum mesela ilk ayımda oldum yani emziriyorumda kişiden kişiye degisiyoda olabilir