Deletedmom5454 ek gida gerçekten zor yoğun bir süreç. Surekli ne yapsam ne yedirsem diye düşünüyor insan. Bu kadar erken bu telaşıyla girmenize gerek yok. Mama da içebilir. Zaten içmesi de gerekli. 15 aylik olduk suan emmeye devam etmediği için 2 yasa kadar mamaya devam edeceğim açıkçası. İçindeki vitamin ve minarelere ihtiyacı var. Duymadığını yada kilo almadığını düşünüyorsanız mama miktarını arttırın bence.