Deletedmom5454 Gündüz meme istemiyor mama alıyor gece 3 kere uyanıp emiyor sadece ufak ufak başlasammı yoğurttan mesela kendim yapıyorum ya da hafif olarak ilk neye başlasam
Elvinravza Deletedmom5454 şuan sadece formül mama veya anne sütü alması gerekir mideleri çok hassas bu aylarda bence 6. Ayı bekleyin
Ogulcan Deletedmom5454 6. Ayı bekleyin herşeyin vakti zamanı var bu kadar acele etmeyin Allah korusun besin alerjisi olur birşey olur lütfen doktorunuzdan onay almadan böyle girişimlerde bulunmayın
Deletedmom5454 Elvinravza öyle mi diyorsunuz ya mama da az içiyor ben anlamdım bu çocuk nasıl doyuyor 😒
Kbr1- Deletedmom5454 ben 4.5 da baslamistim zararini gormedim ama istemezse zorlamayin bence. Bir de ben seyreltip verdim herseyi atiyorum pirinc unu mu vercem cok sıvı yapiyordum 3 gun kuralını da atlamayin.
Kbr1- Deletedmom5454 benimkide oyleydi ek gidaya gecince ilk ay istahi acildi kilo aldi ama sonra yine yavaşladı. Galiba once meraktan yiyorlar
Asenana Deletedmom5454 canım ek gıdaya başlasan da doyumluk yemicek ki en başta azar azar veriyorsun. Doktoruna bi sor istersen sen
Ogulcan Deletedmom5454 yok canım şimdi deneyen çıkmıştır erken başladım bizde birşey olmadı diye sizde olmayacak anlamına gelmez sizin çocuğunuz sizin kıymetliniz biz doktorumuz ile ilerledik ve 6. Ayda bize verdiği liste ile başladık
Efilimmm Deletedmom5454 bizde 4 ay 4 günlüğüz Sağdece mama ile besleniyor doktorumuz yavaştan başlattı doktorunuza bir danışın derim
Bircezara Deletedmom5454 dört aylıkken meme reddi oluyo uyku arasında verin bence ek gıda alırsa tamamen bırakabilir ne kadar çok alırsa anne sütü daha iyi olur bağışıklığı için
Prensescim Anacım şimdi herkes instegram annesi gibi davranıyor kimseyi dinleme gelişimine göre doktoruna sor başla derse başla
Elifmusluk Deletedmom5454 bence başlamayın daha erken herseyın zmanı var bence şuanda bir sıkıntı yaşamazsınız belkı ama ilerleyen yaşlarda sıkıntı çıkabiliyo bunu bi çocuk doktorundan duymuştum 180 gününü doldurana kadar ek gıda ya başlanmamalı ama tabıkı tercih yıne sizin
ssnnmm Deletedmom5454 bebeğimin kilo alımı çok yavaştı ona rağmen 5.ayı doldurduktan sonra yavaş yavaş tadımlarla başladık ek gıdaya doktor tavsiyesiyle.bağırsak florasını bozarsın biraz daha bekle bence ama sizin bebeğiniz karar sizin
Pericikk Deletedmom5454 bir doktor şöyle demişti “bu bebekler yemekleri ömrü boyunca yiyecek ama anne sütünü belli zamana kadar alabilirler aceleniz ne ek gıdaya geçmek için anne sütünden daha değerli besin mi var verebildiğiniz kadar verin” bende katılıyorum kendisine o yüzden 6 aylık olduğunda başlatmayı düşünüyorum