Aybukealtintas Eylulaydin 6ay 8 günlük bebegim bende hala olmadım 🤗 1 yıla kadar emziren annelerde normal karşılanıyor
AygulSina Tuba 168kn uzagiz fazla degil ben rüsselsheimda yasiyorum kucuk bi kasaba. Ve cok sukur bugun adet oldum gecikmeli oldu biraz ama oldu
Cagla87 Eylulaydin Biz de yarın 4 aylık olacağız. Hâlâ adet olmadım. Doktorum eğer 6. aya kadar olmazsan gel mıayene edeyim demişti
AygulSina Tuba ya evet yolculuk sirasinda artik nerdeyse bitmis olur diye dusunuyorum bakalim bir sonraki ay nasil olucak 😀🤷🏻♀️
AygulSina Tuba cumartesi dedik ama yarin cikiyoruz ve malesef bitmis olmicak unudum o ki azalmis olsun
Tuba AygulSina azalır inşallah. en azından ilk günün sancısı gitmiş olur mutlaka. şimdiden hayırlı yolculuklar diliyorum. sağ selamet varın inşallah 😘
AygulSina Tuba amin insallah. Inanirmisin sidetli sancim olmadi ki dogumdan once sancidan kivranan biriydim