Elizbalim07 Cok memnunum kızım doğduğunda emmedigi için Aptamil almistim ama aşırı gaz ve kabızlık yaptı ikinmaktan yavrumun göbeği çıkmıştı sonra değiştirdim Bebelac Gold aldım çok memnun kaldım ne gaz ne kabızlık problemi kalmadı göbeğide inmişti ama pandemi zamanı fiyatları oldukça arttığı için normal olan Bebelac aldım fark göremedim yani çok iyi geldi kızıma ama her bebek bir olmaya bilir ufak olandan alıp deneyin ilk isterseniz beğenirse içerse sıkıntı olmazsa devam edersiniz tavsiye ederim