Gul-42 Elizbalim07 gold bnde gaz yaptı cnm suan nutrıous kullanıorım sadece bebelac oldugunu bılmıordum tek tip sanıordum bnmkının ustunde bebelc gold yzıo
Elizbalim07 Gul-42 hakkaride yaşıyorum bazı mamalar yok zor buluyorum yani hem kolay bulacağım bi mama arıyorum bide oğlumu doyursun istiyorum sma ile doymuyor bide mamadan mı bilmiyorum ama kusuyor devamli
Htcyalmanci-0519 Elizbalim07 bende mama arayışındayım sma kullanıyorum bebeğimin dilinde pamukçuk var onu çoğaldığını farkettim hipp marka önerenler oldu bebelac gold önerenler var siz hangisini tercih edeceksiniz bir de bebelac gold içinde laktoz var diyorlar bende bakmadım içeriğine bilginiz var mı acaba
Elizbalim07 Htcyalmanci-0519 ben sma kullanıyorum ama kusuyor vee karnı doymuyor bebeğimin doktorumuz bebelac al dedi bende sormak istedim bebelac denicem
Htcyalmanci-0519 Elizbalim07 sma bizdede dilinin pamukcugunu artırdı kullandıktan sonra yorum yapar mısınız acaba hipp ya da bebelac düşünüyorum bende
DaisyMom Elizbalim07 benimde bebegim kusuyordu sma da.Eger bebelac gold kullandiktan sonra hala kusuyorsa.Bebelac nutriconfor var ben aylarca onu kullandim kusmayi engelleyen mamalar arasinda. sonra duzeldi.Bebelac gold gecmistim.
Minikkuzum1999 Elizbalim07 ben kızıma kullanıyorum Doğduğundan beri veriyorum hiç sıkıntı olmadı maşallah gelişimi de çok iyi dedi doktor
Minikkuzum1999 Elizbalim07 inşallah canım inşallah iyi gelir 11 aydır kullanıyorum sende dene istersen ❤️🥰
Pialvi Tüm mamaları denedik..bebelac gold u sanki daha çok sevdik..bebelac sarı kutudan aldım iki gün önce ciddi anlamda balık kokusu var ama gazı olmadı bebekte ve kusuyor içtiğini çok beğenmedim belki kullanmam..
Pinar_kb Elizbalim07 evet 6 aydan beri kullanıyoruz. Ama 1 yaş sonrası mamadan pek verim alamadım çok cabuk acikıyor mama yiynce
Merveadil01 Elizbalim07 7 aydın kullanıyorum aptamil sma da denedim bebelac kadar hiçbirini sevmedi bebeğim