MevaninMelegi ben 17 aylık bebeğim varken hamile olduğumu öğrendim 12 13 haftalıkken kestim emmeden sonrasında zor olur diye.drm hamileliğin 4.ayına kadar emzirebilirsin dedi ondan sonra bıraktır dedi çünkü o aydan sonra sütün tadı değişiyormuş şeker oranı düşüyormuş pek bir faydası olmaz çocuğa dedi ama istersen ikisinede yeteceğini düşünüyorsan vücut direncin iyiyse emdiği yere kadar emzir dedi ben bıraktırdım hem emmeyi bırakmak istemez sonra diye hemde vücut direncim zayıf kilo olarak da zayıfım.her dr farklı söylüyor sizin dr size en uygun olanı bilir