EmineB10 Gugukkkkkk ben çocukları özellikle hasta olduklarında banyo yaptırıyorum çünkü hem buhar iyi geliyor bem de toksinlerden arınıyorlar bence. Evin sıcaklığına dikkat edin üşümesin iyi gelir inşallah
Bebek2020_ Gugukkkkkk öksürük yok. Hırıltı ve burun tıkanıklığı var. Komşudan vicks aldım uyutmadan uygulamaya başladım. Biraz aktı burnu. Aspiratör uygulamama izin vermiyor
Gugukkkkkk Bebek2020_ ben serum fizyolojik ile yıkıyorum ya lavaboya bir sürü oyuncak falan koydum başta ağlıyordu şimdi ağlamıyor alıştı direk kafasını eğiyor bekliyor hatta baya açılıyor burnu ama yine tıkanıyor özellikle gece 🤦🏽♀️
Gtmz Bebek2020_ suyun içine buguseptil koyabilirsiniz ben petek üstüne oyle su yapıyorum içerisi ferah oluyor birde ayak altına sarımsakli zeytinyağı şakır şakır burun acıyor balgam attırıyor
Bebek2020_ Gtmz yaa ilk kez duydum. Teşekkür ederim. Vicks biraz işe yaradı gibi. Tekrarlarsa sizin yönteminizi deneyeceğim 🌸
Gtmz Bebek2020_ her zaman yaparım 2 diş sarımsak iyice dövün yada rendeleyin2uzeribe 1 yemek kaşığı zeytinyağı en az1 gece beklesin acil durumda 2 saatbyeerli dolapta bekletebilirsiniz ateşi bile düşürüyor ben hep yaparım
S-oy Gugukkkkkk banyo yaptırın burnu tıkanıksa burnunun açılması için iyi olur önemli olan banyo sonrası üşüttürmemek güzelce kurularsanız sıkı giydirirseniz bir şey olmaz hem dinlenmiş olur şahsen ben yıkıyorum 🌿
Merve-miray Gugukkkkkk Sağlık ocağındaki aile hekimimiz oda ısısını ayarlayın ve hergün banyo yaptırın dedi. Aynı sorun kızımdada vardı. Düzenli şuruplarla ve burun spreyi ile düzeldi çok şükür 🥰 Geçmiş olsun 💐
Merve-miray Gugukkkkkk Evet öyle dedi ☺️ Oda ısısını iyi ayarladıktan ve bebeğinizi güzelce giydirdikten sonra sorun olmaz 🥰