Bebeğim 14 aylık ve 5 gündür hasta halsizliği ateşi yok şükür sadece burnu tıkalı hırlıyor öksürüyor 2 gündür antibiyotik kullanıyor. Benim bugün yarın banyo ettirmem lazım acaba banyo ettirmem daha kötü olur mu yoksa daha mi iyi olur kafam da deli sorular yardım acil 🤦🏽♀️