İkiz kIzlarımın birinin cildi hassas. Slepy iyi gelmedi. Primanım deneme paketleri pişiğimizi daha da artırdı. Sleepy bel kısımından çok taşma yapıyordu. Çocuk kaka yapınca sırtına kadar çıkıyordu. A101 in bezini de denedik ama oda çok hoşuma gitmedi. Ebebekin aleoveralı bezini denedik. O da kremli oldığu için mi bilmiyorum koku yapıyordu. Molfix yeşil paketleri de çok dandik. Şimdi molfixin pure&soft serisini kullanıyoruz. Bundan memnun kaldım