Aycaelif28 Canım derim ki evy baby mutlaka bi dene ben de ona başladım çok memnum hiç bi lacırma falan yok molfix kullanıyodum tasırma yapıyodu ve adetine göre fiyatı çok yüksekti internetten bi bak hemde cok uygun hemde cok güzel
Albertosss Kucukmucizem2704 ben ilk önce prima kullandım pişik oldu azda olsa fark ediyordum sonra molfix aldım çok memnunum bebişin poposunun tercihine kalmış annesi pişik olmasında yavrucaklar
sirac_19 Aynen her bebkten bebeğe değişiyor .. Ben sleepy kullanyrum gayet güzel saf su hiç katkı maddesi yok mennunum ..yanisenin bebişin poposuna hangisi uygunsa onu deneyerek keşfedebilirsin😊
Ayseninanasi Kucukmucizem2704 Ben sleepy kullanıyorum bezden çok memnunum ama marketlerde çok sık karşılaşmadığım bi marka bulmakta zorluk çekiyorum ama internette çok güzel indirimleri var
ilkgozbebegim Ayseninanasi canım bizde sleepy kullanıyoruz dediğin gibi marketlerde pek yok net te hangi sitede indirimler
Deletedmom308 Kucukmucizem2704 minies te pişik ve sızdırma oldu. Şu an prima kullanıyoruz memnunum. Pişik ve sızdırma yapmadı
Zeynepppppp Ferhunde ben çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum pişik sebebini sadece bezde aramayin ıslak mendil bez çok mu durdu flan o sebeblerde pişik yapabilir
Sarisin Deletedmom61 biz de 6 numarayı yeni aldık minies dediğiniz gibi aşırı büyük geldi ya siz kaç numara aldınız molfix
gulcan_cem_gulce Kucukmucizem2704 ebebek markası olan baby&me kullanıyorum şuan. Oldukça yumuşak bir bez ve emici. Prima premium care kullandım bir süre oda güzeldi ancak malum fiyatları oldukça yüksek. Molfix kullandım yenidoğan olanı iyiydi ancak 2 numarasına geçince bez kağıt gibi sert geldi ve bebeğimin poposunda bacaklarında iz yaptı. Yorumlardan okuduğum kadarıyla kullananlar baby& me den memnundu bende aldım memnun kaldım. Şuan kampanyası var ikinci ürün %30 indirimli oluyor. Paketler 100 adet. Ben 3 ve 4 numara aldım bu sebeple. Denemenizi öneririm.
Glcn_brk_ipk78 gulcan_cem_gulce kalınlığı falan nasıl birde lastik izi yapıyor mu bende denemek istiyorum da😊
Ahsenimltm Kucukmucizem2704 minies migrosun kendi bezi parfum kimyasal yok taşırma da yok😄 fiyatida uygun yal iz boyutlari biraz kucuk 1 numara buyk almak lazim
Munoss NekwaSultan bebeland kullaniyodum baya da memnundum fakat o icinde siviyi emen taneciklerden 3 kez bebegin teninde gordum sizinde basiniza geldimi ?