AygulSina Deletedmom123 suluk mu denesen acana emzik kismi birazda farkli onlsrin bizim evdeki mam markasinin iki delikli
AygulSina Deletedmom123 kacirmaz diye dusunuyorun cunku damlatmiyor suluk oglumda hic bit sıkıntı olmuyor eger cekerse geliyor gecmezse gelmiyor. Birde oglumda hic kacirmadi ama biberonun kacirmisligi var mesela
Egesem Deletedmom123 2 ay 15 günlüktü sanırım ya da 2 20 tam hatırlamıyorum ama o civarlardaydı. 1 2 denemede mama nın yarısını döktü sonra algıladı nasıl içeceğini
Ates33 Deletedmom123 pes etme emer bende göğüs ucu yoktu emziremiyordum mama veriyordum sonra silikon uçtan aldım emmeye başladı sütümde arttı 1hafta kullanmadan memeyi emmeye başladı inşallah seninkide emer
Deletedmom123 Ates33 inşallah dün akşam yine çok ağladı almadı . Göğüs ucuyla da almadı kaşıkla kusuyor mecbur biberon verdim yine. Mutlaka alıştırma bardağı almam lazım
AygulSina Deletedmom123 birakmamisim o yuzden birakiyorum simdi https://www.belinayinkreasyonlari.com.tr/mam-erkek-bebek-alistirma-sulugu
Sodya Deletedmom123 biz mamajoo kullaniyoruz 3 aylik oldugundan beri hatta 2.5 aylikkenden beri. Memnunum.ikinciyi aldim hatta su vs icin.
Sodya Deletedmom123 bu arada yorumlara baktim da delikli olandan almicaksiniz. Yumusak uclu ve silikon olandan alirsaniz bebek cektikce geliyo süt. Akitma yapmaz.