İyi günler kızlar. Bebeğim 3 ay 25 günlük. Emzirme sorunu yaşıyoruz. Gün içerisinde sadece iki üç kere emiyor. Bunu dışında emzirmek için kucağıma aldığımda sürekli ağlıyor. Bir aydan fazla oldu bu durumda. İlk meme reddinde Kaşıkla veya şırıngayla vermeyi denediğimde kustu tüm içtiklerini. Mecburen biberonla süt sağıp vermek zorunda kalıyorum. Gece gündüz süt sağıyorum ve zor oluyor. Kızımın 4 saat felan aç kaldığı da oluyor ama açlıktan ağlayıp memeyi almıyor . Bu yüzden alıştırma bardağı kullanmak istiyorum biberonu tamamen bırakmamız lazım . Tavsiyeleriniz neler ?