Laden MyEternalLoveNoyann peki illa kendim mi dağıtmam gerekir? Bağış yapsam muhtaç yerlere götürüyorlar ya mesela öyle bir derneğe falan olmaz mı?
MyEternalLoveNoyann Laden oda olur sonuçta amaç durumu iyi olmayanlara dağıtmak bı nevi bence çocuğunun sadakasi yani olur bence belki bende öyle yaparım çünkü çevremde ihtiyacı olan pek kimse yok
nurelem Laden aynen öyle yapabilirsin canım birini mevlidinde dağıtıırsın diğerini başkalarına dagıtırsın, Rabbim kabul etsin şimdiden💞