Laden canım benim kayın babam imam, pandemi vs gbi durumlardan dolayı evde mevlid yapmadık. Biz hiç adak eti yemeyiz, direk 7 kapıya dagıtırız. Kayın babam kesti kurbanı sonra muhtaç insanlara dağıttı. Sonra da camide mevlidini yapmıştı. Genellikle adak etinin muhtaç olanlara dağıtılması söylenir. Söylede yapabilirsin adağını kesersin dagıtırsın ya da cami hocasıyla görüşüp bağış yapıp mevlid okutursun, cami hocasına da danısabilirsiniz