Kayracim bogurtlen yenidoğana rahat kullanılır ama araba ağır bence tek elle zor açmak kapatmak oğlum küçükken kullanması iyidi ama büyüdükçe zor oldu baya bence cebinizden para çıkacakken baston olan tam yatan arabalarda. Alın