hamzamom Balliturta yastık koyuyorum bende bu sefer çok havada kalıyo kıpır kıpır düşücekmiş gibi geliyo😀😀
melisva DamlaKck bugaboo fox kullaniyoruz hem cok hafif muadillerine gore hemde kullanimi asiri rahat
ebrupoyraz DamlaKck ilk çocuktan tecrübemle söyleyimki travel 1 yaşına kadar çok rahat, 1 yaşından sonra kullanışlı bir baston araba daha iyi oluyor yani 2 araba gerekiyor benim fikrimce
Silaaa Deletedmom47 tamam bugün yapabildim. Altinda klipsli bi yeri var onu gecirmek gerekiyormus birbirine. Bu sekikde oturabiliyor
elifnur_gl biryavuzkusu bende ljoie litetrax 4 almaya karar verdim.. surüşu felan nasil.. tek eksigi cift yönlü olmamasi ucak yolculuginda rahat kullanabilirmiyim
biryavuzkusu elifnur_gl evet çift yönlü olmaması kötü ama bebek zaten dışarıyı izlemeyi daha çok seviyor. Oğlum bana doğru bakarken huysuzlanırdı dışarıyı görmek isterdi. Ana kucağını bıraktık hiç huysuzlanmıyor😊 uçak yolculuğu hiç yapmadım ama kabine sığmaz bagaja vermeniz gerekecek. Onun dışında sürüşü falan iyi
dilanbartos DamlaKck biraz bütçe meselesi ama Peg Perego kullanıyorum. Sanırım bebeğim için aldığımız en doğru şey bebek arabamızdı.
Purple Ewrem bu cift yonu esim denedi gecen olmadi yokmu acaba cift yonu diye dusnduk de demkki cocuk olmadan yapmak lazm
Ewrem Purple Tutma yerinden olmuo Puset(cocugu koydugunuz kisim)oranin kenarlarindan cikartma yeri war basip cikariyorsunuz yonunu kendi tarafina takiyorsnz😊
Kayracim DamlaKck https://ty.gl/nymsogs ayhan çocuğa gidip bu arabayı aldım.. sırt kısmı tam destekli tam yatıyor içindeki pedi ortopedik ve açıp kapanması çok pratik hem çift yönlü hemde yağmurluğuna kadar verdiler .. mağazadan 550ye aldık. travellere de baktım onları satıcı hiç tavsiye etmedi ki aldığım arabaya göre daha pahalılardı ☺️
elifnur_gl Kayracimbu arabada guzel mis aslindan surüsu felan nasil cift yonlu olunca ayaginiz tekerlere degiyormu yada size donuk iken surüsu agirlasiyormu
Kayracim elifnur_gl daha dün aldım henüz kullanma imkanı olmadı ☺️ Evde gördüğüm denediğim kadarıyla güzel ama dışarda bi fikrim yol henüz ☺️
Seyhans DamlaKck peg perego book 51 completo pahalı bir araba ama hakkını veriyor ilk çocuğumda almıştım üçüncüsü biniyo
Fullmoon DamlaKck daha sonra tekrar araba almak istemiyosanız puset takılan bi baston araba alabilirsiniz. Joie de var. Benım kullandıgım ise chicco liteway plus. Buda öyle
Esn57 DamlaKck travel aldım çok pişman oldum yükten başka bişey değil habire sök tak illaki yanında biri olması gerek. Kraft cabin alıcam bu ay tek elle açılıp kapanıyor 6 kilo sadece kullananlarda memnun . Kızım 3 ay 9 günlük
green Şöyle söyliyeyim,denemeden yorumlar ile sadece fikir sahibi olabilirsiniz İnan’ın kullanmadan hiç anlayamıyorsunuz :(